Min blogg, mina åsikter!

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 4 maj 2011 22:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 4 maj 2011 20:10

 

Två sjuksköterskor möts i korridoren .Den ena upptäcker att 
den andra bär på ett helt bäcken fullt med sperma
- Vad i all världenär det där?
- Det är sperma
- Sperma? Har du varit uppe på spermabanken??
- Nej nej.vi har bara magpumpat en blondin nere på akuten.

Av Anna - 4 maj 2011 18:29

 

Man tycker ofta att man äter bra saker, men det blir

ofta mycket småätande! För att se hur mycket allt

småätande blir så är det skitbra att skriva en mat-

dagbok! Då ska man skriva varje dag i t.ex en vecka

och skriva EXAKT allt man äter och vilken tidpunkt!

Det är oftast en push till att börja äta sundare! När

veckan gått ser man hur mycket smått man ätit

mellan måltiderna, om man nu gör det, och då börjar

man tänka sig för mera! Jag tror jag ska börja skriva

imorgon! Har skrivit en gång förut när jag gick på

gymnasiet, till min idrottslärare! Han sa att min

matdagbok var nog den ärligaste och mest 

noggranna som han någonsin sett! Jag skrev EXAKT

tid och hur mycket jag åt, även om jag bara tog

en vindruva, eller en halstablett! Ska du testa?

Av Anna - 4 maj 2011 12:51

TYPISKT MIG!!


Min facebook är skitknäpp och vissa kan inte skicka vänförfrågan

till mig fastän jag inte blockerat någon alls, medans jag ibland

får vänförfrågningar. Jag tyckte det var väldigt konstigt plus att

detä r mycket annat som krånglat så jag gjorde en ny! Skickade

vänförfrågan till alla på min gamla lista, men när jag kom till

bokstaven p så stod det att jag var tvungen att logga in igen

och när jag gjorde det så stod det att mail och vänförfrågningar

från mig har blivit spärrat i två dagar och de förfrågningar jag

skickar har blivit borttagna av facebook! Typiskt, aja jag hann

väl få 16 vänner i af! HAHA! Så är ser det ut när jag försöker:


  

MEN ni kan skicka förfrågan till mig istället om ni vill! Jag har bestämt

mig för att acceptera alla, istället för att vara så hemlig ;) För att bli

min vän är det bara till o klicka på bilden nedan och sedan på "skicka vänförfrågan"


 

Av Anna - 4 maj 2011 10:56

  Nu är Kian ungefär 5½ månad och varje dag händer något nytt!

Han har aldrig förut velat stå upp utan bara velat hoppa om man

ställer honom! Nu kan han ställe sig upp själv från liggandes om

man håller honom i händerna (först upp till sittandes sen ståendes)

och han har börjat gå upp i krypställning när han ligger på mage,

men förstår inte riktigt att han måste hålla händerna i golvet så

då ramlar huvudet ner! Det gör nog inte ont dock, för han säger

inte ett pip utan fortsätter bara busa! Igår var jag i Slite hos Tallen

och hon ger Lilly en majskrok och frågar om Kian också vill ha en..

Jag har kunnat ge honom förut men att jag får hålla i den när han

suger på den, men nu gav jag honom den och han fattade att han

kunde äta den! Annars är han inte så mycket för att hålla i saker

och ha dem i munnen, han stoppar in fort men sen ut lika snabbt igen!


Jag vet såklart att inte Kian är den enda ungen i hela världen som

kan detta och jag skrev inte inlägget för att skryta, utan mer för

att visa hur fort det går! Ena dagen kan de i princip inget annat

än att bara ligga där och dagen efter hittar de på en massa bus!

Av Anna - 4 maj 2011 08:11


Är uppe med tuppen idag känns det som! Har legat

vaken i sängen ett tag, men sen kände jag att en

nysattack var på g så jag fick gå ut för att inte

väcka Kian! Han sover fortfarande så sött i sin säng

så jag ville inte gå in där igen för då vaknar han ju!

Han sov inte alls mycket igår så han tar nog igen det

inatt istället :) Han har bara vaknat en enda gång

inatt (han vaknar inte och ska ha välling utan

bara nappen) men inatt var det som sagt bara en

gång och det var tack vare jimmys dåliga låt som

han har som alarmsignal! Och vad gör han? Jo går

upp och ger kian nappen, lägger sig i sängen och

snoozar! Tur för honom att Kian inte vaknade den

andra gången alarmet gick igång! Phu!

Av Anna - 3 maj 2011 18:23

 

Köpte denna "pipmugg" från tupperware!

Om man vänder den upp och ner så droppar

det INTE ut något vatten och den är väldigt

lätt att dricka ur då locket och pipen är

gjord av silikon! Superbra! Kian tycker i af

om den! Den kostade 159 kr och det tyckte

jag  iaf att den var värd med tanke på att

man har garanti hur länge som helst på

tupperware! Vi fick även en burk på 7 dl

som gästgåva när vi var på partyt! Generöst! :)


Other language?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Guestbook!

Omröstning

Vad gör du helst en lördags/fredagskväll?
 Har en myisg hemmakväll
 Ute och super!
 Umgås nyktert med kompisar
 Äter på restaurang
 Jobbar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards